Kunskapsfrukost

Den 19 februari bjuder Säljarnas in till en kunskapsfrukost om mässpsykologi med föreläsaren Dan Nilsson i Göteborg.

Att ställa ut på mässor kostar mycket pengar, vilket betyder att man måste se till att det ger så bra avkastning som möjligt.

Det finns tre viktiga områden som allt mässarbete bygger på – planering, genomförandet, och uppföljning.

Hur planerar man en mässa och hur skall man tänka? Genomförandet handlar om ett intensivt taktiskt och strategiskt arbete av befintliga kunder, men även av suspects och prospects. Hur arbetar man för att få in människor i sin monter, hur agerar kunder omedvetet vid en monter, etc. Uppföljningen är en sammanställning för att nu skapa ett starkare säljarbete.

Ur innehållet
  • Vad skall finnas med i en planeringslista
  • Varför är det viktigt med schema
  • Hur skall man ”möblera” montern
  • Hur skall man agera i montern
  • Hur skall man arbeta med give-aways
Om Dan Nilsson

Dan Nilson kommer från säljar- och företagarfamilj. Har arbetat som telefonsäljare, besökssäljare, och försäljningschef. Dan har en fil.kand i psykologi och sociologi vid Göteborgs Universitet med inriktning till affärer och ledarskap. Det innebär att Dan kan förklara varför kunder och säljare agera som de gör i montrarna. Dan har även arbetat som konsult i en mängd olika branscher, så som möbler, bilar, sportutrustningar, bygg, etc.

Säljarnas kunskapsfrukost med Dan Nilsson riktar sig till dig som jobbar med försäljning. Kunskapsfrukosten kostar 295 kronor att gå på. Men är du medlem i Säljarnas Riksförbund har du och en vän 100% rabatt, och går utan kostnad på frukosten. Bli medlem idag!

Anmälan är nu stängd

Anmälan till fredagens webbinar är nu stängd. Undrar du något kring webbinaret är du varmt välkommen att höra av dig till oss via info@saljarnas.se.

Tid och plats

Tisdag 19 februari 2019

Frukost: 07.30
Föreläsning: 08.00
Slut: 09.15

Hotel Eggers - Drottningtorget 2-4, Göteborg